A: Kerkplein 2, 9840 De Pinte
E: info@beedrop.be
M: +32 (0)489 64 04 83 (bereikbaar tijdens kantooruren)

Indien je niet thuis bent op het moment van leveren kan de koerier de bestelling steeds achterlaten op het terras/garage/buren/...

Geef dit duidelijk aan in het opmerkingsveld "Opmerking aan de koerier". Dit veld vind je terug op je accountpagina en op het scherm na elke bestelling. De betaling kan dan bij de volgende levering, of via overschrijving geregeld worden. Je ontvangt de details per e-mail na je bestelling.

Voor de temperatuurgevoelige boodschappen vragen we je een koelbak met koelelementen klaar te zetten zodat alles lekker vers blijft. Een
standaard frigobox in de schaduw, met 6-tal koelelementen blijft een ganse dag koel, ook op de warmste dagen.

Let op! We laten temperatuurgevoelige goederen niet ongekoeld achter. Indien je geen koelbox voorziet, laten we de goederen in een Beedrop isomobox met koelelementen bij je achter. Hiertoe betaal je € 15 waarborg. De waarborg ontvang je terug van zodra je die bij een volgende bestelling teruggeeft aan de koerier. Je kan de koelbox uiteraard ook blijven gebruiken en telkens met de gekoelde koelelementen klaarzetten als je niet thuis bent.

OPTIONEEL: DE eSAFE DROPBOX

Je kan daarnaast ook deze grote eSafe leverbox met digitale codeslot bestellen
, welke ook door Bpost werd goedgekeurd. Via Beedrop is hij volledig gratis, en wordt hij ook gratis bij jou geleverd. We vragen enkel een waarborg van € 399,00.


eSafe DropboxeSafe Dropbox

Info en toepassing:

  • Fixeer de box eenvoudig met bijgeleverd bevestigingsmateriaal. Dat kan permanent of tijdelijk, indien je enkel op de dag van levering de box wil buitenzetten.
  • Je kan er bovendien ook je leeggoed in laten staan tot je Beedrop koerier passeert. 
  • Je Beedrop koerier, maar ook alle andere bezorgers van je Zalando- en Coolblue-pakketten kunnen er je leveringen veilig in kwijt. 
  • Het betekent ook dat je niet meer bij de post moet gaan aanschuiven om je pakketje in ontvangst te nemen, of dat je niet meer bij de buren moet aanbellen als je niet thuis was bij de levering. 
  • Tenslotte kan je er ook nog veilig je huissleutels in kwijt, voor bvb. je kinderen, poetsvrouw of klusjesman. 
  • De box werkt met een digitaal cijferslot. De code kan je instellen en meegeven met je adres in je online winkels. Indien je webshop nog geen speciaal dropbox-code-vakje heeft, mag je de code naast je voornaam vermelden. Het codesysteem werd getest en goedgekeurd door Bpost, en nu dus ook door Beedrop.
  • Producent eSafe won de Dobbit Innovation Award met de Shopperbox, die hetzelfde digitale slot gebruikt.
  • De waarborg krijg je terug indien je de box opnieuw wenst in te leveren. En dit zonder kosten en zonder lastige vragen. 

Specificaties:

  • 3mm aluminium plaatwerk (roest niet) 
  • mat zwart structuur poederlak 
  • made in Belgium
  • 90cm breed, 30 cm breed, 45,5 cm hoog (volume van 4 bakken drank)

Wil je er een hebben of heb je vragen? Mail naar info@beedrop.be.

Meer info op de folder: klik hier.

Je kan met Payconiq, Cashfree, Edenred of Monizze betalen. Ook overschrijving is mogelijk. Je kan je rekening op voorhand aanvullen met hetgeen je denkt uit te geven de komende periode. Je kan uiteraard ook achteraf gepast betalen (graag in elk geval binnen de 24 uren na levering). Ga hiervoor naar je Beedrop-rekeningenoverzicht door bovenaan naast je naam op je rekeningensaldo te klikken.

Je hoeft dus niet thuis te zijn op het moment van je levering (vergeet dan direct na je bestelling niet te vermelden waar de koerier kan afleveren: carport, garage, buren, eSafe Bulkbox...). Als je wel thuis bent, kan je ook meteen aan je Beedrop-koerier betalen op moment van levering. Dat kan met Bancontact of je maaltijdchequekaart.

Je hoeft geen regelmatige bestelling te plaatsen. Je bestelt wanneer je wilt. Maar net zoals de meesten, zal je al snel overtuigd zijn van het gebruiksgemak van Beedrop, elke keer opnieuw.

Gezien we gratis levering willen kunnen blijven aanbieden, kunnen we slechts op beperkt aantal dagen in de week rondrijden. Hoe meer gebruikers we hebben, hoe meer levermomenten per week er worden georganiseerd.

Het is niet mogelijk het uur van levering zelf te kiezen. De koerier volgt namelijk een optimale route om iedereen zo snel mogelijk te kunnen beleveren. Gezien we de dienst gratis willen blijven aanbieden, is het niet mogelijk omwegen in te plannen. Indien je niet thuis bent op het moment van leveren kan de koerier de boodschappen steeds achterlaten op het terras/garage/carport/buren/…  De betaling kan dan bij de volgende levering, of via overschrijving geregeld worden. Je ontvangt daartoe de details per e-mail.

Er is geen minimumbestelling. Je bestelt hoeveel je wilt.

Indien je een product niet terugvindt in het besteloverzicht dan kan je steeds achterlaten in het vrije opmerkingsveld. De handelaar kan dan het gewenste product meeleveren en toevoegen aan zijn/haar productlijst. Neem gerust ook contact op rechtstreeks met de handelaar voor suggesties of dag aanbiedingen. De contactgegevens staan onder "Info".

Je kan steeds een mailtje sturen naar info@beedrop.be met verdere info over de handelaar die je graag had aangesloten gezien in ons systeem.

Je kan je steeds uitschrijven voor e-mail of sms op jouw accountpagina.

Alle kaas, vlees en vis wordt gekoeld getransporteerd in speciale koelboxen met professionele koelelementen en thermometers. Daarbij garanderen we een maximumtemperatuur van 5°. Alle koeriers zijn geregistreerd bij het Federaal Agentschap voor de Voedselveiligheid en voldoen aan de wettelijke voorschriften.

Bij bestelling per gram zal het systeem het bestelde gewicht telkens met 100g verhogen bij elke klik op "+". Je kan echter gerust het getal zelf aanpassen naar bvb 50g.

Als je thuis bent bij de levering, kan je betalen met bancontact of alle mogelijke maaltijdchequekaarten:

          

Als je niet thuis bent op het moment van levering, kan je enkel betalen per overschrijving. Als je regelmatig bestelt, kan je ook bij je eerstvolgende levering dat je wel thuis bent je openstaande rekening met je maaltijdchequekaart vereffenen.

Voor elke bestelling ontvang je een kassaticket zoals je die zou ontvangen in de winkel zelf. Bovendien ontvang je van ons nog voor de levering een e-mail met de volledige afrekening. We kunnen zelf geen facturen in naam van de handelaar uitschrijven. Wij zijn dienstverlener voor de handelaar. De leverancier van de goederen is de winkelier waar je het aankocht. Daarom kan je een factuur aanvragen bij jouw handelaar. De contactgegevens van de handelaar vindt je op Beedrop onder de tab “info” van elke winkel.

De inspiratie van Beedrop is de bij, zoals je kan afleiden uit de bijenraat waarmee de 1e letter van het logo is uitgebouwd. Het symboliseert twee zaken. 

Enerzijds toont het onze logistieke aanpak. Een bij (in het Engels: bee) verzamelt nectar van bloem tot bloem, om die uiteindelijk af te leveren in de honingraten van de bijenkolonie. Net zoals onze service droppen de bijen hun levensmiddelen af waar ze nodig zijn.

Anderzijds, symboliseert de bij ook het respect voor het milieu. Door ervoor te zorgen dat verschillende boodschappen centraal worden opgehaald, en dit slechts een beperkt aantal keer per week, kan Beedrop de CO²-uitstoot aanzienlijk verminderen.

Als je een bestelling plaatst bij een drankencentrale, kan je ook je leeggoed teruggeven:

1) Plaats minimum 1 bestelling in deze winkel.
2) Ga naar de leeggoed-tab van deze winkel en geef het leeggoed in dat je wil teruggeven (wordt automatisch opgeslagen). 
3) Ga naar de winkelmand en plaats je bestelling. 
4) Zet je leeggoed klaar en/of geef het af aan onze koerier op het moment van levering. 
5) Je ontvangt automatisch een waardebon ter waarde van je ingeleverde leeggoed, deze kan je ingeven bij het plaatsen van je volgende bestelling. Je kan deze waardebon ook op je rekening teruggestort krijgen.

Opgelet: voor bakken, kunnen er enkel volledige bakken meegenomen worden.

Wens je je leeggoed-tegoed op je rekening betaald te krijgen? Stuur een e-mail met je rekeningnummer naar accounting@beedrop.be.